2009. április 7., kedd

Szülinap - képekben



Nők és gyerekek:



"Éhes" Boró:



Férfiak és gyerekek:



Jön a torta:



Juuuuuuujjjjjj!



Hűha, mi ez?



Egy gyertya...



Tapsikolt örömében:



Megharapom azt a kukacot!



Maszatka:



Itt is muszáj belekóstolnom!



Naná, hogy én is részt veszek a mókában!



Nekem is hatásos a harapásom, nemcsak nővérkémnek!;)



Megfogyatkozott lábú százlábú:



Meghitt társalgás százlábú-komával:



Meghitt százlábú-fogyasztás: - Engem most ne zavarjatok! Meg akarom enni a kukacomat!!!

15 megjegyzés:

Renáta baba írta...

Gyönyörű és ötletes volt a torta!!

Patri-cica írta...

de jó torta!!!

:-)
Puszi nektek!


És neked is nagyon Boldog szülinapot!

Ákombákom és Réka írta...

Ez a torta:o Komolyan nem semmi, tökéletes!

Boldogságos Szülinapot!

Ákomék

Virág írta...

Edithem! Neked is nagyon boldog születésnapot szeretnék kívánni, elnézést, hogy csak utólag... :-$
A kukac leírását várjuk! Vagy már bent is van a főzőblogban? Puszi!

Ibolya írta...

Edit,iszonyú ügyes vagy és nagyon ötletes ez a torta - is -.
Remélem a te szülinapi tortádról is látunk képeket.

Ibolya

sedith írta...

NAgyon szépen köszönöm mindenkinek! :)

Virág, igen, már fenn is van!:D

Ibolya, örülök, hogy benéztél, és hát el kell keserítenelek, mert nekem ezúttal nem volt szülinapi tortám. Ez hatalmas volt, mindenki annyit evett belőle, amennyit akart, indenkinek pakoltam haza is jócskán, a szomszédék is jóllaktak belőle és még így is tegnap fogyott el az utolsó darabja.
Kész pocsékolás lett volna még egy torta. Meg aztán úgysem rajtam van a hangsúly...

Puszi mindenkinek! :)

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Huuuuuuuuuu mekkora torta keszult. :-) Biztos finom is volt.

Puszi Dorka, Lilla es Eszter

Ewe írta...

Boldog szülinapot a lányainknak!:)))

Millió puszi,
Evelin

Évi írta...

Azta én még ilyet sose láttam .Fantasztikus!!!Komolyan!
Gratula Mindenkinek.neked is és Krisztának is.

Bogár és Gerti írta...

:O Micsoda torta :O A nyálam cseppent az előbb???? Azt hiszem igen :-P ...
Isten éltesse a nagylányt ;) !!!
Puszi

Évi írta...

Edit köszönöm amit irtál.Csakmegerösitettél sok dologban, amit én is így gondolok.Tényleg.
Nálunk nincs vesszö.Viszont seggrecsapás a szobába küldéssel van.
Nem érdekel ki mit gondol...nem vagyunk tökéletesek.De pont ez az amit a szerzö is ír.
Annyi ellenpéldát látok, mi nagyon sokat vagyunk más gyerekek között.És hát a nemfegyelmezés...más most félő, hogy mi lesz velük kamaszkorukban...mert látszik esküszöm...

Én nem akarom hogy akkor hiába pofázok majd, ne legyen semmi foganatja...
Köszönöm a hozzászólásod, nagyon örültem neki.
És bocsánat, de nem számotalak a pedagógusok körébe, mert még nem ismerlek annyira:-)), de mostmár tudom.

Pusz, Évi

Kati írta...

Hűha, milyen hatalmas és gyönyörű százlábú-torta. Lehetett volna ilyennek nem örülni? :)

Virág írta...

Drágaságaink! Kórházba kerülésük okán a nyuszink sajnos késni fog... De odaér, ígérjük! Áldott húsvétot kívánunk! Juliska és Rozi

Szitya írta...

Ez a torta fantasztikus, Edith! Le a kalappal! (és már megyek is a főzőblogodra, mert, ha nem baj, ezt "lekoppintjuk"!) Utólag is boldog születésnapot neked is (ezek szerint...)!

Puszi,

Szilvi és a lányok

Ági írta...

Boldog születésnapot kívánunk kicsit késve mi is.
A torta pedig veri az összes sk. tortát amit valaha láttam. Díjnyertes. Én is tapsikolnék ha ilyet kapnék..
Puszil
Ágnes és a csajok