2009. április 22., szerda

Jól megaszonta!

Kriszta nap mint nap megörvendeztet érdekes mondásokkal, kitekert mondatokkal, szavakkal, és szégyenszemre nem vagyok képes leírni őket. Mindig azt hiszem, hogy észben tartom a következő Jól megaszontáig, aztán mégsem. Pedig már okulhattam volna. Mostanában is rengeteget mondott és javarészt kiment a fejemből. Amíg még frissek, viszont, ezeket le szeretném jegyezni:

1. Utolsó falat előtt:
- Kriszta, ez az utolsó falat, kapd be hamar!
- Kapd be te nekem! - jött a válasz. (Azaz én tegyem a szájába. :))

2. - Anyukaaaa, kélem azt a lyukoszat.
- ???
- Azt, amiből kilyukadt a víz!
Még mindig nem értem:
- Kélem azt a lyukasz pohalat!

3. - Anyuka, hallod, csilipnek a kicsi madálkák!?

4. A plüssborzot tartva a kezében:
- Anyuka, ez a bolz ideadta a falkát a kezembe, hogy taltsam meg!

5 megjegyzés:

Virág írta...

Hajrá! Egy nőnek legyen is beszélőkéje! :-)

Virág írta...

Akkor ok! Csak szerettem volna tudni, menjek-e a postára utánakérdezni. :-) Örök emléknek szántuk! :-) Puszi!

Kati írta...

Szóval nincs harag? Akkor nagyon örülünk. :D A probléma az oldalunkkal az, hogy emmarci.blogspot.com a cím, amióta gond volt vele, meg kellett változtatni.

Kriszta nagyon édes! :D

Bogár és Gerti írta...

Zabálom meg .)
Puszi

Évi írta...

Cukkerpofa:-)))
Pusz Évi