2008. június 28., szombat

Ma

István megint zenél. Mint már sok hétvégén az idén, és mint majd sok hétvégén még ezen a  nyáron.  Nagy szükségünk van erre a plusz jövedelemre, úgyhogy
szóba sem jöhet, hogy ne így legyen. CSak az a hátránya, hogy keveset vagyunk együtt. És még kevesebbet
tudunk kimozdulni.
De nem panaszként mondom ezt, dehogyis! :)
Inkább arról van szó, hogy ilyenkor én is lezserebben veszem a dolgokat, általában a legszükségesebb és legégetőbb dolgokat végzem el, azonkívül meg lazulok, pihengetek. 
Ma is csak csajoztam ;) :p . Legfőképpen. Aztán még kimostam az ágyterítőt is, "főztem" egy gyorsacska ebédet (miccset sütöttem és salátát készítettem mellé), rendbekaptam a lakást és összehajtogattam pár beszáradt ruhát. Még lenne hajtogatni való, és el is kell pakolni őket, sőt a szekrényekből is el kellene már rakni a tavaszi vagy kinőtt ruhákat, de nem. Engem most itt esz a fene a gép előtt. :-$ Mint mindig, amikor az ember valami újba vág bele. Még nem ismerem ki magam teljesen ezen az oldalon, de keresgélek, javítok, csinosítok, kedvencelek. :)
A lányok még alszanak. A konyhában párolódik a krumpli, répa, borsó Krisztának. Nemsokára felébrednek. És már nincs is sok hátra a napból. A délután is csak úgy elröpül. Majd jön az esti hercehurca. Remélem, csendesen és olajozottan mennek majd a dolgok, mint pl. tegnap, amikor szintén egyedül fektettem le őket,                                                                                                             de gyorsan és könnyen mentek a dolgok, Kriszta is,  gondolom, jó 
fáradt volt, ha szó nélkül elaludt...

Nincsenek megjegyzések: