2017. június 27., kedd

Napi apró - Kivel tartok én?

Újabban rákaptam a teniszre. Mármint a nézésére, de remélem, nem marado(un)k ennyinél... Azt hittem eddig, hogy csak a foci lehet érdekes, de neeeem. :)
Nos, érdekes az egész, hiszen nézek (miközben egyéb dolgaimat végzem) két számomra mindenféle szempontból idegen embert, és az egyiknek valahogy mégis jobban drukkolok. Hogy mi alapján dől el? Na, ez az érdekes. Nincs semmi standard szokás: van amikor (és ez a focimeccseknél ugyanúgy érvényes) azzal "tartok", aki gyengébbnek bizonyul, aki vesztésre áll.
Nem szeretek drukkolni a "nagyoknak", főleg, ha egy náluk jóval gyengébbel játszanak. Persze, azért megvannak a kedvenc nagyjaim is. ;) Az egyik ilyen Dominic Thiem.
Aztán van az, amikor fogalmam sincs, ki játszik, de annyira beleéli magát valamelyik a játékba, vagy nagyon jó labdamenetei jönnek össze, vagy valami különlegeset művel a pályán, hogy egyből szimpatikus lesz: és olyankor az a favorit.
Szóval érdekesek ezek a hajszálnyi, árnyalatnyi különbségek, amik azt eredményezik, hogy én erre vagy arra hajlok.
Tulajdonképpen nem is tudtam igazán megfogalmazni most, amit írni szerettem volna. Amit érzek, az sokkal összetettebb.

Nincsenek megjegyzések: