2016. augusztus 25., csütörtök

Házikó a kertben

Még nincs teljesen kész, zajlanak a munkálatok, dolog is van bőven, de a változás és a haladás hatalmas. Már nincs dzsungel, nincs bozót, nincs vadregényes báj, de van helyette emberi kéz alkotta szépség. Ígérem, megörökítem majd azt a pillanatot is, amikor minden a helyére kerül, nem lesz semmi bazár, ami az összhangot megtörje, elcsúfítsa, csak előbb be kell ahhoz fejezni mindent. :)
És ami a legfontosabb: a munkálatok 70-80%-a István keze munkáját dicséri. Volt néha segítsége, hiszen az alap megtervezéséhez-kivitelezéséhez a szakember barátot hívta el, a házikót Benivel (keresztfiunk, sógornőm fia), most, a teraszt pedig Zolival (sógorom) építették fel, az ásásnál is igénybe vette Beni segítségét, hiszen ezek olyan munkálatok, amiket egyedül semmiképpen sem lehet csinálni. Anyu is rengeteget segített neki, mert tavalyelőtt ketten marták ki a kapuhoz szükséges deszkákat, a házat nagyrészt Anyu kente le festékkel, illetve a többi deszkázatot is (mind a kapuhoz, mind a teraszhoz) szinte mind Anyu festette meg. De ezek ritkább alkalmak voltak, hónapok elteltével egymás között, ezenkívül azonban bármilyen egyéb munkálat adódott, egyedül végezte kezdve azzal, hogy számítógépen mindent a legutolsó milliméterig pontosan megtervezett, az asztalosoknak a rajzok és méretek szerint csak simán ki kellett vágniuk a faanyagot, majd ásott, követ hordott, járdalapot fektetett, kaput összerakott, villanyt vezetett (már benn a házikónál értem), vízszerelést csinált, és minden egyebet, ami még elképzelhető. Vagy sem. :) Annyira büszke vagyok rá!!! Hogy én mit csináltam eközben? Hát mindenki nyugodt lehet, hogy én sem ölbetett kézzel üldögéltem, és bámultam, más hogyan dolgozik, hiszen én is aktívan kivettem a részem a munkálatokból, mégha csak sokkal kisebb dolgokban is, ám volt egy másik fontos feladat, amit "rám bíztak" mindeközben: a főzés. :D Mily meglepő, ugyebár! :D És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban a lányok segítsége sem elhanyagolandó, mert ők is nagyon ügyesen dolgoztak, végezték azt, amit rájuk bíztak, vagy csak egyszerűen annyira érdekes volt, hogy nekik is muszáj volt ott lábatlankodni iskipróbálni egyet-mást. Ám mondhatom, sokszor hatalmas segítséget jelentettek Istvánnak, és megkönnyítettek, gördülékenyebbé tettek egy-egy munkálatot. Pl. most a terasz fedésénél Boró folyamatosan segített neki: a tegolalemezeket adta István keze alá úgy, hogy közben le is húzta a szurkos részt védő fóliát.
Annyira büszke vagyok mindenkire! :)

2013




2014










2016
















2015-ben nem készültek képek erről a "területről". 2015-ben más helyeken történtek munkálatok, máshol volt dúlás, majd szépítés. Rendre mindent összeszedek, hogy mi is bármikor megnézhessük és csodálkozzunk, gyönyörködjünk a változásokban. :)

Nincsenek megjegyzések: