2012. július 19., csütörtök

Hiányoznak

Hát persze, hogy a lányaimról van szó!
Mostanában elég sokat vendégeskedtek Édesanyáméknál. Először akkor voltak, amikor én Dévára mentem, és csütörtök estétől (júl.5.) másik szerda estig élvezték a friss falusi levegőt. Most "csak" öt napja vannak ott, azaz vasárnap estétől. Ma megyünk utánuk...
A távollétük alatt három napot nem voltam itthon (kikapcsolódtam a Déva melletti Nagyágon:) az Erdélyi konyha csapatával), majd az EK-anyagokat gyúrtam nagytételben, majd parkettáztunk, illetve takarítottunk, majd vizsgáztam (tegnapelőtt, kedden), majd szintén EK-ztam, és egy kicsit pihentem. És olyan jó volt! De már nagyon hiányoznak. Üres a lakás, hiányzik a csicsergésük meg a veszekedésük, hiányzik Boró nyafogása és Kriszta bújós természete. Ma befejezem a munkám az augusztusi lapszámhoz, s bár a Kalendárium határideje is a nyakamon van (júl.25-e), most már semmi sem érdekel, és a lakással meg a lányokkal foglalkozom. Szegénykéimnek ez a nyár még nem volt igazi nyár. Annyit pancsoltak csak, amennyit Idecsen Ani vitte őket. Muszáj egy kicsit a kedvükre is tenni, strandolni menni! Mert nyaralni nem biztos, hogy eljutunk. Legalábbis, ahová szerettünk volna, biztos nem, mert nincs hely.

Szóval, lejártak az enyári kötelező körök, ami még hátravan, édeskevés, :), úgyhogy, most már kezdődhet a NYÁR!!!:)

Nincsenek megjegyzések: