2010. március 15., hétfő

Huhh!

Huhh, végeztem! No, nem azt jelenti, hoyg most már abszolút hátradőlhetek, mert rögtön kezdődik újból, de legalább megszusszanhatok egy kicsit. Miközben majd nagytakarítok... No, de csak szép sorjában...

A Kifőztük megjelent múlt csütörtökön (regisztráció után ingyenesen letölthető), az imént pedig Alíznak is elküldtem az utolsó anyagot. Ami - egyrészt - az egészben a legcsodálatosabb, hogy a Kifőztük hatalmas port kavart, nagyon kedvező volt a fogadtatása, valóban meglepetés volt mindenkinek és minket hatalmas örömmel töltött el mindez. És, persze, tettvággyal a folytatásra. Ha kíváncsiak vagytok, majd április 8-án jön a következő szám.


Másrészt, ami szintén csodálatos, hogy Alíz elégedett az anyagaimmal, pedig, igazán megmondja, ha valami nem tetszik. Még nem könyveltem el a 100%-os elismerést, sikert, mert csak átfutotta őket, de remélem, nem fog kelleni átírnom semmit utolsó pillanatban!
Egy fotó az Erdélyi konyha áprilisi számából. (Végülis pont ez nem lesz benne, ez csak egyik a sok közül.)


Viszont mindezek csak részletkérdések ahhoz képest, hogy A LÁNYOK MEGGYÓGYULTAK ÉS OVIBAN VANNAK!!! Néha még köhintenek egyet-egyet, de pénteken a doktornő gyógyultnak nyilvánította őket és azt is elmondta, hogy a köhögés még elhúzódhat egy ideig. Fél egy felé szólt a telefonom és az óvónőjük volt. Olyan ideges lettem, egyből remegni kezdtek a lábaim, mert azt hittem, valami baj van valamelyikkel, ismét lebetegedtek és utánuk kell mennem, holott csak aziránt érdeklődött, hogy hol van Borónak a pizsamája. Mondtam, nagyon jó helyen, itthon a szekrényben, ugyanis elfelejtettem ma reggel vinni. Ez van, már teljesen elszoktam az oviba járástól!:P

Nagyon mozgalmas hétvégénk volt, tele vendégekkel és még vendégeskedéssel is, igaz, munkával is, de no, azért összességében, nagyon jó volt. Most már mindjárt érkezik haza a "banda", nem tudok írni többet, de hamarosan folytatom!

2 megjegyzés:

Évi írta...

Végre hogy jól vannak.A köhögés még két hétig is maradhat...mi már tudjuk.
Ügyesek vagytok!!nagyon szép és igényes a kiadvány!!Gratula!!!!

A pizsi meg hát kuncogtam...

É.

Andici írta...

Jó hallani, hogy minden rendben van. Gratulálok, örvendek, hogy ilyen ügyes vagy :) Büszke vagyok rád. Én is dolgozom magamon még, igyekszem kiheverni ezt a hosszú telet, szép lassan én is belevágok a tervembe.
Köszi az erőt, amit sugárzol, még így blogon keresztül is!