2017. július 29., szombat

Nyaralás kitérővel, avagy ismét Nagyágon

A nyaralásunk 7-én kezdődött. Miután itthon rendet raktam a lakásban, miután mindent bepakoltunk (még jó, hoyg megtaláltam a tavalyelőtt írt listát), és miután még megálltunk egy kisebb bevásárlásra. Az elképzelt "koradéli" indulás helyett fél 5-kor hagytuk el Vásárhelyt véglegesen, és kb. fél 8 - 8-ra érkeztünk meg Nagyágra, az idei Erdélyi Konyhás találkozóra. Kevesen voltunk a csapatból, de annyál jobb kedvet vittünk, és bár mi korábban eljöttünk, velő másfél napban volt ott részünk. Főztünk - merthát ez nálunk logikus -, de csak annyit, amennyi t képesek voltunk el is fogyasztani, beszélgettünk - hiszen olyan ritkán találkozunk személyesen is, és persze ismét, mint mindig sokat viccelődtünk és nevettünk. Mert csak így van értelme az egésznek, nemde? :)

A lányok, mintha ott sem lettek volna. Lefoglalta őket Brutus, a gyönyörűszép, fekete féléves cane corso, akivel nem győztek betelni. Még én is szerettem időnként megdögönyözni. Tényleg aranyos "dög" volt. :) Ezenkívül medencéztek egy kicsit, bár tényleg nem sokat, mert nem volt túl meleg a víz.

A jó hangulat részben a vendégeknek is köszönhető volt, akik közül az egyik a poénokért volt felelős, a másik pedig, a már régről ismert Sörapu, finom kézműves fóti sörével járult hozzá a hangulat oldásához, megteremtéséhez.

Sajnáltuk, hogy korán el kellett vonulnunk - már ha éjféli fél 12-t koránnak lehet mondani -, főleg, hogy István hajnali 1-re tervezte az indulást. Én később akartam, de beláttam, hogy igaza van, és valóban jó döntésnek bizonyult. Reggel 7-kor már Bulgáriában vadásztuk a benzinkutat, ahol  megvásárolhatjuk a vignette-et.






Munka közben: még hárman segítettek.- ketten a hátteret fogták, a harmadik derített. :D 

Itt a munka tárgya is látszik egy kicsit, a felállás ugyanaz. :) 

A táj pedg ugyanolyan gyönyörű, mint az évek során nindig! :)






Nincsenek megjegyzések: