2016. július 12., kedd

Amikor a fiatalság nem plusz pont...

Néha szomorú dolog fiatalnak lenni. Például fizioterápián, hátfájás kezelése miatt. S bármennyire is szomorú, azzal vigasztalom magam, hogy nem az a baj, hogy ilyen fiatalon ott kell lennem már (amúgy nem is most vagyok először...), inkább büszke kellene lennem, hogy nem hanyagolom el a problémámat, nem hagyom, hogy teljesen úrrá legyen rajtam a fájdalom, míg kidőlök, vagy míg akkora nem lesz, hogy már nem is lehet segíteni rajta. :P

Persze, tudom, megelőzni kellene. Tornával, elsősorban. És már nemegyszer mondtam teljesen magabiztosan (nem nevezem fogadalomnak, mert nem szoktam soha fogadkozni), hogy mostantól másképp lesz, rászánom az időt, s ha kell, a pénzt is, mégis... Mégis ugyanaz van mindig: ideig-óráig rendszeresen csinálom, majd egynap valamiért kimarad, aztán a következp héten ismét egy nap, majd talán sorban két nap egymás után, és így szépen, lassan, egyre ritkulnak az alkalmak, mígnem teljesen kikopnak. A lelkiismeretem megszólal néha, sokszor berzenkedik is, de sajnos, a körülmények (idő, fizikai állapot-fáratdság, kedv stb.) rendszerint közbeszólnak, és a lelkiismeretem hangja szép csöndben elnémul. Tudom, vannak kitartó emberek, tudom, sokan azt mondanák, hogy hiányzik az akaraterőm, gyenge vagyok, de az igazság az, hogy az ilyen talajtornás gyakorlatok nem az én világom. Sosem szerettem, és azt hiszem, már nem is fogom megszeretni, úgyhogy nincs motiváció. És miután már nem fáj semmi, sajnos a fájdalom sem motivál. Biciklizni szeretek és úszni. De e kettő sem adatik meg mindig, sőt...


Szóval, nem tudom. Azért jó lenne nem a legfiatalabbnak közé tartozni.... 

Nincsenek megjegyzések: