2016. március 1., kedd

Az autóban...

- Anyu, - boldog mosoly és két felemelt zacskó - megvannak a cipők! Mind a kettő! :)
- Anyu, képzeld, ma az öt atomfej... - S kik azok az atomfejek?   - Hááát, mi öten, akik voltunk a Kobak-on.... - Na, és mi van velük?     - Semmi, csak 4 külön asztalhoz kellett ülnünk, és tovább oldottuk a matek feladatokat.
- De anyu, .....
- Na, most hallgass, most én is beszélek! - Ma is kaptam egy piros pontot! És még két márciuskát is kaptam!
- Anyuuuuu, én három márciuskát kaptam!
- Na és????
- Anyu, ma mehetek le játszani? - Miután végeztél mindennel, persze.
- Anyu....
- Anyu....
- Anyu....

És én örülök, hogy beszédesek, hogy mesélnek, hogy be nem áll a szájuk, hogy egymás szavába vágva mondják az aznapi eseméyneket, élményeket..... :)

Ők ketten:






Nincsenek megjegyzések: