2013. november 15., péntek

Fény az alagút végén (?????)

Hát nem, még nem látom azt a bizonyos fényt az alagút végén. Még nem lehet hátradőlni, még nem lehet lazsálni, nincs filmnézés, nincs szinte semmi. Még főzés is alig van. (Milyen jó, amikor hazajövök, Édesanyám kiteszi az ételt, és én csak lehuppanok enni! Ilyen luxus is ritkán adatik meg nekem, de annál jobb. :) ) De nemsokára lejár. Most még ráhúzok egy ideig - a különszámmal még 1-2 napig, a többivel még 2-3 hétig, de aztán lejár, és nyugi lesz. És "jutalom" is jár érte - bármennyire is prózai ez a része - mégis jóleső az érzés.
Rengeteg minden történik amúgy velünk, pörgünk-forgunk, hosszúvakációz(t)unk, és várjuk a telet. Ne nevessetek ki, és ne hurrogjatok le. Bármennyire is élveztem az utóbbi idők kellemes melegét, mintha már várnám a hideget, azt, hogy begubózzunk a meleg lakásba, és onnan csak akkor merészkedjünk ki, ha elhalaszthatatlan dolgaink akadnak. Már várom, hogy készülődhessünk. Fogadkozni nem szoktam, de nagyon szeretném, nagyon fogok igyekezni, hogy idén másképp legyen - kevesebb rohanás, kevesebb utolsó pillanati ez-az, több nyugalom, több csend és több magunkból. Hátha sikerül! :)

5 megjegyzés:

Virág írta...

Hajrá! :)

EmBeJa írta...

Edith kedves!!Nem tudom szabad-e ilyesmit,lehet-e ilyesmit,de itt egy link,amely talán megkönnyíti a karácsonyra való felkészülést!!Nekem sokat szokott segíteni!!sok erőt,türelmet,eredményességet a munkádban/munkáidban!!
http://www.urban-eve.hu/2013/11/06/nyomtathato-2013-karacsonyi-tervezo/

Szép hétvégét!!Emese

sedith írta...

Virág, köszi! :)

Emese, engem nem zavar, ha valaki építő szándékkal, jóakarattal megosztja másnak a linkjét. Csak egyeseket zavar az ilyesmi. Úgyhogy én nagyon szépen köszönöm. :) Nem tudom, most a napokban láttam valahol ezt a téáblázatot (lehet pont nálad?) megnéztem, de azt hiszem, nem nekem való. Az a gond, hogy szinte sosem tudom tartani magam az ilyen előre elkészített tervekhez - egyszerűen nem ilyen vagyok én - és aztán állandóan stresszel a tudat. Elég, ha magamban tudom, mi maradt el, ne legyen még írásos nyoma is! :D :D :D Szóval, próbálok csak úgy spontán módon idejében felkészülni. :) Puszi nektek! :)

EmBeJa írta...

:D...jót mosolyogtam magamban a soraidat olvasva...nekem pont az "írásos nyom" az ami segít....így aztán elővehetem magam:"Na,Ludáné,hogy is van ez.?Amit leírtál ,tartsd is be!!Végülis te írtad!!":)-így szoktam magam fülön ragadni,és jobban betartom a terveim,másképp kész káosz lenne a karácsonyi készülődés...és azt ugye senki nem szeretné!!Szép vasárnapot,és könnyű hetet neked,Kedves!!

sedith írta...

Emese, de én tudom, hogy úgysem fogom betartani, mert mindig annyi előreláthatatlan esemény akad, ami meghiúsítja az elképzeléseket, úgyhogy nem akarom, hogy tényleg fülön kelljen csípnem magam. :D :D :D No, ez van, nem vagyunk egyformák, és pont ez a jó. :) Szép délutánt nektek is! :)