2010. október 23., szombat

Sok kicsi...

1. Az elmúlt éjszaka sokat aludtam. Azt mondhatom, hogy kialudtam magam. Kb. este 10-től reggel negyed 8-ig. Rám is fért, mert az utóbbi 3-4 hétben nem volt olyan, hogy 4-5 óránál többet aludjak! Kérdezte is ma egy kolléganőm, hoyg fáradt vagyok? Mert nem olyan az arcom, mint szeptember elején. Nyúzottabb, gyűröttebb, nagyon fáradtnak látszom.
Hogy a sok alvásnak, vagy a délután folyamán elkortyolgatott kávénak, netán a kettőnek együttvéve köszönhetem-e a mostani fentlétet, nem tudom, de reggel fél 7-kor már buszon kell ülnöm, most meg lassan hajnali 2. De nem tudok aludni. És akkor inkább kihasználom az időt. Jaj, Udvarhelyre megyek, ismét, ezúttal a Magyaros Ízek Napjára.

2. Ezen a héten délutános voltam, és rájöttem, hogy nem szeretem a délutáni "műszakot". A reggel, igaz, hogy ráérősebb ilyenkor, és halaszthatom a főzést is délelőttre, de mire hazaérkezem, már fél 6 - 6, István a lányokkal már régen itthon van, és minimális tevés-vevés után már jön a vacsora és a lefektetés. Szegény lányokkal így alig vagyok vagy két órát naponta.

3. Az egyik anyuka hozott egy teljes évfolyamnyi Praktika-lapot az oviba. Ott láttam néhány nagyon szép karácsonyfadísz-ötletet, amihez ma vásároltam néhány kelléket (tulajdonképpen csak fagolyókat és -gyöngyöket), és meg is valósítottuk a mintapéldányokat. Hogy ne legyen gyanús a lányoknak, amikor meglátják őket a karácsonyfán, azt mondtam nekik, hogy segítünk az angyalkának. Elkészítünk néhány díszt, majd dobozba tesszük és a neki írt levéllel együtt elpostázzuk, hogy majd rátehesse a fánkra, mielőtt elhozná. Kriszta nagyon lelkes volt. Igazából a munkában is ő volt csak kitartó. Sőt, meglepően kitartó, mert meg sem kottyant neki a díszkészítés, még mindig fűzőgethetnékje volt. Eszembe jutott, hogy voltak valami fagolyós "nyakláncaim", megkerestem őket és az egyiket "feláldoztam": Kriszta gyönyörű láncot fabrikált magának Piroskákból (piros hosszúkás fagolyók) és Hófehérkékből (pici natúrszínű fakorongok).:) Boróka is csinálta egy darabig, de egy óvatlan pillanatban az összes golyó lesiklott a damilról szanaszét szóródva a konyhában. Már nem volt kedve újrakezdeni.
A díszkészítést még folytatom, csak vegyek még golyócskákat. Most legalább tudom, hoyg melyik díszhez kb. mennyi golyóra van szükség. A díszeket is lefotózom majd, szerintem nagyon aranyosak és gyönyörűek lesznek majd a fán.


6 megjegyzés:

Anna írta...

De édesek ezek a lányok!
Hozzad hamar a képeket, hátha elkészül a mienk is karácsonyig...

VH írta...

Ötletes:) Hogy megnőttek a lányok,rég nem láttam közelebbről,aranyosak!
Majd átvehetjük ezt az ötletet?

Most jut eszembe, azelőtt még adventi naptárat is szeretnék készíteni Boginak,most már elég nagy,hogy felfogja. Most már lelkesen csinál mindent,mint egy évvel ezelőtt:)

Jó munkát továbbra is,majd várom a képeket.

Puszi

VH írta...

Elfelejtettem mondani,hogy valamelyik nap épp azon gondolkoztam,hogy a kicsi fagolyókat meg lehetne festeni akrillfestékkel.Izgalmas lesz a festegetés a lányoknak,csak az a baj,hogy elég drága megvenni.Ha már itt tartok,akkor elárulom már gondolkoztam azon is,hogy a nagymamáknak fagolyóból lesz karperec és nyaklánc. Természetesen Bogi angyalától:)Kellemes emlék lesz...aztán nagytatáknak fogalmam sincs,hogy mit lehetne a kis unokától. Érdekes nem?

sedith írta...

Hajni, meg lehet őket festeni akrilfestékkel, sőt, a lapban úgy is írta, hogy fessük őket pirosra és fehérre, de én kaptam pirosat, a fának a natúr színe meg jobban tetszik, mint a sima fehér.
Jó ötlet ez az ajándék a nagymamáknak, kitaláltok ti valamit a tatáknak is!:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek a lanyok alkotas kozben,na anya en is igy vagyok az alvassal nem alszok 5-6 oranal tobbet az ejjel 3 orat aludtam,miota mukaba kezdtem jarni nem alszok en sem.puszika

Andici írta...

Ügyesek vagytok. Ha kell kreatív magazin, szólj, épp ma töltöttem le egy csomót, feltöltöm a transfer.ro-ra és onnan le tudod szedni. Mi még nem kreatívkodunk, csak én készítem a képeket, egyrészt terápiaként, másrészt készülök a karácsonyi vásárra, amire lehet el sem megyek..
Az alvással én is ugyanígy vagyok, és még nem is dolgozok.. s ha többet alszok, még fáradtabb vagyok. Sehogy sem jó...