2012. március 22., csütörtök

Nem úsztuk meg

Kriszta reggelre belázasodott, bár nem volt magas a láza. Délben is volt, de 38 alatt. Azóta elkezdte a Penicillin-kúrát, és továbbra is tömöm vitaminokkal, torokfertőtlenítővel.
Ma este pedig nekem is fájni kezdett a torkom, nyilallt a fülembe, és fájt a fejem. Azonnyomban bevettem egy Penicillint én is, melléje pedig Algocalmint Paracetamollal. A doktornővel már csak telefonon konzultálhattam este fél 10-kor, de belenézvén Boró torkába, és hasonló "képletet" látván, mint Krisztánál, neki is elkezdtem adni a Penicillint. Azt olvastam, és a barátnőmnek a kórházban is azt mondták, hogy előzetes Penicillin-kúrával megelőzhető a skarlát. Persze, addig nem akartam egyiknek sem adni semmit, amíg nincs valamilyen egyértelmű jele annak, hoyg készülődik valami, de most már nem volt, mit tenni. Ha kettőnknek fáj a torka, akkor már csak egy-két nap kérdése, és Borónál is jelentkezni fog. Eddig a kisasszony hol tagadta, hol állította, hogy fáj a torka, úgyhogy még nem tudtam eldönteni, hogy melyik nála az igazság.
Úgy néz ki, holnap ismét doktorozunk. :(

2 megjegyzés:

Virág írta...

Akkor mennek az extra gyógypuszik mindenkinek! ! :)

KömiMeli írta...

Aggódva olvastam a skarlátos tüneteket... Mi van veletek? Remélem, csak a sok dolog miatt nem írsz... Mindenesetre gyógymanók és gyógypuszik nektek! És jelentkezz légyszi!!!
Puszi
Meli