2020. december 28., hétfő

Karácsonyfák 2008-2020

 2007-től van fényképezőgépünk, de csak karácsony után kaptuk kézhez, így abból az évből még nincs kép a fánkról. 2005 és 2007 között kameránk volt, és most azokból a filmekből nem tudok képet kivágni. Ma este cska úgy gondoltam egyet, hogy jó lenne megnézni és összehasonlítani, milyen karácsonyfáink voltak az évek során. 

Mindig a kis fa hívei voltunk, idén azonban egy óriásit vettünk, legalábbis ahhoz képest, hogy egy tömbházi 5*4 m-es szobába kellett. Ahol sok hely, nagy tér van, lehet el is vesztődne. De nekünk óriási. És nagyon tetszik mindhármunknak. ;) :P Istvánnak nem tetszett annyira, mert neki kellett befaragni a tartóba és felcipelni a garázsból. :D 

Megfigyeltem, a 2000-es évek végén még teljesen más típusú fáink voltak, magasabbak és gyérebb ágazatúak. Akkoriban, ha jól sejtem, még nem lehetett ezeket a szép formájú, dús fenyőket kapni, utána jelentek meg. Én azért úgy gondolom, hogy minden évben szép fáink voltak - talán a 2013-as volt egy kicsit furcsa a kis bumfordi alakjával - , mindig igyekeztem egy kicsit variálni rajtuk hol színben, hol abban, hogy mik kerülnek rá. Most már - néhány éve - a lányok döntik el, hogy milyen színkombináció legyen rajta. :) Következzenek a fák - én a legrégebbitől szerettem volna, hogy legyenek, de a blogspot ezt a "csökkenő" sorrendet választotta... :

 

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

Nincsenek megjegyzések: