2006. június 13., kedd

Vendégek és ajándék


Múlt szerdán látogatók jöttek hozzánk.
Ez volt azon nevezetes napok egyike, amikor Hajnali fél 7-től este fél 11-ig 7x 10 percet alukáltam. Ez még nem is lett volna baj, ha elfoglalom magam és csendben vagyok legalább egy kis időre, de aznap nekem teljes Anyura volt szükségem.:):):) Déli egy órakor Anyu még semmit sem csinált, a vendégek meg 4-re jöttek. Még Aput is haza kellett hívnunk a munkából, hogy vigyázzon rám, és szórakoztasson, amíg Anyu mindent előkészít. Aztán a vendégek megjöttek, de 4 helyett szinte 7 volt már és félórát ültek. Mérgelődött is Anyu, hogy ezért csinált akkora felhajtást!:( Látjátok, tudtam én, hogy fölösleges időpocsékolás a készülődés, Anyu is inkább töltötte volna velem azt az időt!:):):)
Én viszont már nem bántam, mert kiengesztelődtem: többek között egy szép sárga rugit kaptam ajándékba sapkával - végre egy sárga ruci is, nem mind csak rózsaszínű - és két nagyon érdekes zörgőt. Ez volt az a része, ami engem érdekelt.;););)
Bizisten, az a sötétbarna kerek valami, amire Apu és a szomszédék azt mondták, hogy nagyon finom, engem nem hozott lázba!:) De még Anyut sem!:):):)

Másnap, csütörtökön, voltam először babatornán, amit nagyon élveztem, és ebből az alkalomból Anyu abba a szép sárga felszerelésbe öltöztetett. Még a cumikámmal is harmonizált!:):):)

Nincsenek megjegyzések: