2008. október 4., szombat

Felháborító! Vagy csak én vagyok hülye?

Az éjszakai bejegyzés tényleg nagyon furára sikeredett, de már jobbat nem tudtam kihozni magamból. Éppen a háromnegyedénél tartottam, amikor István hazajött a zenélésből. (Valami évfolyamtalálkozó lehetett, mert állítólag 70-80 esztendős orvosok voltak a "bulizók", no, majd' halálra unták magukat a zenészek.:d) De olyan hírrel jött haza, ami egyből elvágta a jókedvemet, mellesleg pedig fel is dühített kellőképpen. Arról volt szó ugyanis, hogy szilveszterkor zenélni fognak (ami OK, ezt eddig is tudtam, én is ott lennék/lettem volna), de ingyen. Hogy mi? Amikor mindenki bulizik, ő dolgozzon a semmiért? Na nem! Végülis lényegtelen, azt tesz amit akar. (Nem tudom, ha még vissza tudna-e egyáltalán lépni, Sanyit sem akarja - gondolom - egyedül hagyni.) Én viszont nem megyek. Ha végül mégis zenélni fog, az ő baja, de az is biztos, hogy én is szervezek valami programot magunknak akkorra. Valahogy egyszerűen nem tudom felfogni, hogyan képzelhet el valaki ilyesmit?! (Elsősorban a vendéglő főnöke, másodsorban nem tudom hogy lehetnek ők ilyen frájerek, hogy bele is menjenek - pfujj, képes lennék még most is felrobbanni:-@, de mindegy, hosszú. ) Akkor már inkább itthon ülne a családjával vagy menjünk el valahová akár családostul, akár kettesben, vagy ha mást nem, hát akkor aludjon nyugodtan, de nem dolgozni ingyen. Másnap meg aludna. És épp szilveszterkor. Nem érdekelne, ha egy akármilyen hétköznapon lenne, de így? Hát, biztos én vagyok a túl érzékeny, én kerítek túl nagy feneket a dolognak, mindenki más szó nélkül beleegyezne, hogy a férje térítésmentesen szórakoztasson egy hadseregnyi gazdag embert, pont szilveszterkor. :-@:-@:-@:-@:-@:-@

1 megjegyzés:

ilgya írta...

hát ez tényleg felháborító,teljesen jogosan vagy mérges.....ezt hogy képzelték mégis???......ilyenkor duplán kéne fizetniük,nemhogy még ingyen.....